Arrived in Australia! - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Nadia Groot - WaarBenJij.nu Arrived in Australia! - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Nadia Groot - WaarBenJij.nu

Arrived in Australia!

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

07 April 2019 | Australië, Newcastle

Hallo allemaal!

Na een reis van ongeveer 26 uur met het vliegtuig en de trein. Ben ik aangekomen in Newcastle! Het is hier nu zondag. Het is heel gek om nu drie dagen verder te zijn dan vrijdag toen ik vertrok.

Wat een lange vliegreis was het! Gelukkig kon ik het langste stuk samen vliegen met Joanna. Zij komt ook uit Almere. Ik ben echt blij dat ik met haar samen heb kunnen reizen! Het was heel fijn om samen uit te zoeken waar we heen moesten, hoe laat het was :p en de vliegreis samen te doorstaan. Allebei houden we niet heel veel van vliegen maar ik ben dankbaar hoe goed alles ging! Een beetje turbulentie gehad maar dat was het ook. De zorg van de lieve stewardessen van Qatar Airways tijdens het vliegen heeft ook geholpen! Onze tweede vlucht had wel vertraging maar ik heb mijn aansluiting gehaald en het gaf Joanna en mij meer reistijd samen :) De treinreis was prachtig! Al moest ik mijn best doen om niet in slaap te vallen, slapen in het vliegtuig was niet helemaal gelukt.

Op dit moment ben ik in een hostel in Newcastle. Morgen is arrival day, dus dan ga ik naar de base van Ywam.

Het is gek maar ook heel gaaf om hier te zijn! Ik heb de zee al gezien! Met mij gaat het goed al ben ik behoorlijk moe. Ik moet nog even wennen aan hier zijn. Vanavond maar vroeg naar bed!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs van downunder!

  • 07 April 2019 - 18:49

    Arend:

    Fijn dat je gezond en wel aangekomen bent! Succes morgen met de start bij ywam. Zegen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Actief sinds 27 Maart 2019
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 2248

Voorgaande reizen:

05 April 2019 - 14 September 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: