De eerste week - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Nadia Groot - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Nadia Groot - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

15 April 2019 | Australië, Newcastle

Hallo allemaal!

De eerste week zit erop! Afgelopen week hebben we als groep elkaar leren kennen, leuke dingen gedaan en introductie gehad.
We hebben een hele leuke groep :) ook met de staf kunnen we het goed vinden! Onze groep bestaat uit zes meiden en twee jongens. Verder hebben we als studenten een one on one. Dat is iemand waar wij 1 keer per week een gesprek mee hebben om te praten over hoe het gaat. Mijn one on one is Ann. Zij en haar man leiden samen deze DTS.

Afgelopen week zijn we onder andere naar Black butt geweest een natuurpark waar we koala's en kangaroe's hebben gezien! :) daarna zijn we naar het schip van Ywam Newcastle geweest en zijn als laatste naar het strand gegaan. Het een gave ervaring om over het strand te lopen met uitzicht over de oceaan! Het was prachtig!

Op zondag en maandag hebben we vrij. Gisteren zijn we naar het strand geweest en hebben gezwommen in de oceaan. Geen vervelende invulling van een vrije dag! Vandaag hebben we rustig aan gedaan en heb ik gewerkt aan mijn huiswerk.

Morgen beginnen we met onze lectures. Voor deze week zal het gaan over het verstaan van Gods stem. Ik zie er naar uit!

Willen jullie voor de volgende dingen bidden :
- Voor energie, vooral tijdens de lectures
- Het begrijpen van de lectures omdat alles in het Engels is
- Het voeren van gesprekken met de anderen in het Engels
- Onze groep en staf
- De komende week dat we meer mogen leren over Gods stem
verstaan.

Willen jullie voor de volgende dingen danken:
- Onze groep en staf
- De leuke dingen die we hebben kunnen doen
- Het heerlijke weer dat we hebben gehad, het is hier zoals onze
zomer is ongeveer. En dat is genieten :)
- Goede gesprekken en hoe we elkaar hebben mogen bemoedigen
- Hoe God al heeft gewerkt en nog werkt in onze levens.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Nadia

• 15 April 2019 - 19:11

Arend:

Naast je verhalen vind ik je hoed zo mooi

• 16 April 2019 - 05:46

Marianne:

Fijn om te lezen en te zien hoe het met je gaat! We nemen je gebeds- en dankpunten mee. Liefs

• 16 April 2019 - 18:05

Herman :

Gaaf om te lezen hoe je het naar je zin heb en moedig dat je om gebed vraagt en dankpunten weet te benoemen, geloof dat God de gebeden al heeft gehoord en dat je nu lekker mag genieten van Zijn aanwezigheid bij iedere stap die je daar zet!

God ziet je en is zo trots op je! Ook het Engels zal steeds beter gaan de HG zal je daarin ook helpen en de hele weg steunen!

Benieuwd naar je tweede week!

Groetjes herman en marjo

• 18 April 2019 - 09:22

Marjolein:

Dat klinkt als een heerlijke 1e week en ervaring lady! Lekker van gaan genieten.