Week 3 - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Nadia Groot - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Nadia Groot - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Nadia

26 April 2019 | Australië, Newcastle

Hallo allemaal!

We hebben er bijna twee weken lectures opzitten. We zitten er vol in met een druk schema. Er gebeurt veel naar ik ga m'n best doen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te brengen :).

De eerste lecture week ging over het verstaan van Gods stem. Een mooi onderwerp waar we veel nieuwe dingen over hebben mogen leren. En we hebben niet alleen geleerd door te luisteren naar onze gastspreker. We hebben veel dingen met elkaar gedeeld als groep. De kwetsbaarheid en openheid in onze groep is bijzonder om mee te maken. Het is niet altijd makkelijk om open en kwetsbaar te zijn maar het is wel goed. Het gaat niet alleen om theorie het gaat om hoe wij dingen persoonlijk beleven. De afgelopen twee weken hebben we mogen groeien in openheid wat een sfeer van betrokkenheid gecreëerd heeft die echt gaaf is :)!

Deze week (2e lecture week) gaat over relaties. Relaties tussen vrienden, romantische relaties. Over wat belangrijk is in relaties. Het is gaaf om hier meer over te leren.

Verder zijn we blij dat we de zondagen en maandagen vrij zijn. We zijn al een paar keer naar het strand geweest, genieten! Verder hebben we huiswerk om te maken. En we hebben workduties, dat is een soort corvee. Ik zit in het keuken team en mag koken, iets wat ik erg leuk vind :).

Ik heb ondertussen een paar momenten gehad dat ik jullie allemaal wel een beetje mis. Gelukkig bestaat er WhatsApp en Skype :). En het is fijn dat ik erover kan praten met mensen uit mijn groep.

Laat het mij vooral weten als jullie vragen hebben! Ik vind het fijn als jullie reageren :) :)

Jullie horen van mij!
Liefs!

  • 26 April 2019 - 07:35

    Marianne:

    Lieve meis, wat fijn om te lezen met welke dingen jullie bezig zijn. Kostbaar! Wij missen jou ook hoor, maar zijn wel erg blij met alle mooie dingen die je leert en meemaakt. Wat kook je zoal? Hoe gaat het met de koffie daar? Heel veel liefs van ons. :)

  • 26 April 2019 - 09:54

    Sylvani:

    Heej Nadia,
    Je beleeft heel wat, ik hoop dat je nog onzettende leuke ervaringen gaat mee maken. Leuk om je blog zo te lezen. Wat fijn dat je ook paar dagen vrij hebt. Lekker genieten en vol inspiratie terug komen.

    Xx Syl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadia

Actief sinds 27 Maart 2019
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 2249

Voorgaande reizen:

05 April 2019 - 14 September 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: